Man öppnar sig för dom man älskar


tisdag 30 mars 2010

Can't wait

Jag känner mig stolt över mig själv idag. Jag skall tala om varför. Jag gick med på extra matten idag och bara det gör att det känns lite bättre inför matteprovet som jag skall skriva på torsdag. Sen bar det av till gymmet med Elina, vi hann med en liten springkamp med Johanna och hennes mamma, Maria men dem hann innan oss och tog två lediga solarier. Så jag och Elina satte oss och väntade på att dem skulle bli lediga. Sen solade vi och det var så sjuktligt varmt och jag tror aldirg jag har svettats så mycket i ett solarie förut. Tokigt
Jag tog mig hem och övertalade mamma att åka med mig till Maxi för att handla...GODIS. Så nu har jag haffat en fet godispåse som jag skall smocka i mig under kvällens gång. Dessutom har jag hunnit med att städa mitt rum, och diskat! visst är jag duktig?
Nu ligger min pizza i köket och väntar.
HIIDO