Man öppnar sig för dom man älskar


fredag 2 april 2010

your love means everything

Eftersom att det var första april igår så skojade jag till det lite. Jag skrev att jag skulle få en råtta, och nej usch! det ska jag inte få. I själv verket så hatar jag råttor.
Igår direkt efter skolan åkte jag med Felicia hem till henne för att hämta min mammas cykel som är punka på. Vi pumpade den och sen fick jag skynda mig as mycket hem, efter halva vägen hem så var däcket helt platt igen. Lyckat!
Kvällen blev trevlig, vi var hos Felicias mormors och morfars hus för att Felicia skulle ha sin middag. Det var jätte god mat och 16 eller 17 trevliga flickor.
Sen hämtade Johan mig och sen drog vi hem och sov.
Jag har varit och handlat på maxi för ett litet tag sedan och nu skall jag tydligen putsa fönstrarna. Kul?
Nu kommer pappa för att han ska visa mig hur man fixar cykelns punka. PALLLLAAAAAAAA.
hejdå.