Man öppnar sig för dom man älskar


onsdag 7 april 2010

Where shall I start?

Jag tror jag tänker börja med att säga Mileuntauls Kenduemer.
Vaknade upp i Elins säng och vi åt en väldigt fräsch frukost. Sedan bestod resten av dagen utav att sitta i vardagsrummet och kika på filmkanalen. Herregud vilken bra kanal! give it to me
Vi såg på tre filmer och jag fällde tårar till alla. Även några program som vi kollade på fällde jag några för. Vad har hänt med mig? Jag har blivit smittad av Jay. Minst sagt.
Jag var på stan med mammi sen och införskaffade ett par nya converse. Behövligt.
Nu när E gått och jag pratat med J i telefonen så sysselsätter jag mig själv med att kolla på Djungelboken,
gillar verkligen

- en elefant glömmer aldrig!
- du har just glömt vår son.
- son!? SON!

he he he. puss!