Man öppnar sig för dom man älskar


onsdag 14 april 2010

DON'T STOP ME KNOW

Natten fick jag spendera med mig själv och min hemska hals. Jag har inte kunnat sova i natt heller. Jag har lyckats med att inte sova klokt på ett par nätter nu.
Efter våra två lektioner i skolan cyklade vi hem till Felicia och lagade mat. Gott och sen blev det filmen "Grabben i graven bredvid" och some sleep. F skulle till stallet och jag satte mig på min dundercykel och precis när jag skulle rulla ut fick jag sällskap av en trevlig filur. Hemkommen och påminnd att det är träning idag, 19-21. WOHO! Tröttare än tröttast skall jag pallra mig dit och träna sedan hem och fixa lite sen förhoppningsvis cykla hem till Johan.
PS: jag har lyckats skadat mig på handen när jag och F skulle pumpa min cykel. Vi var nog inte så bra på det. + att jag hatar när man samlar sig mod och skall ringa någonstans men ingen svarar!!